By Hotel*** Best Inn
www.bestin.pl
Infolinia 24/7
PolskiAngielski
+48 695 777 327
Strona główna » Zasady dostawy

Zasady dostawy

Formy dostawy:
  1. Odbiór osobisty w Hotelu Best INN*** (ul.Łochowska 69, Bydgoszcz)
  2. Odbiór osobisty Hotel Albatros** (ul.Nadbrzeżna 10, Wąsosz)
  3. Dostawa do 5 km - Hotel Best INN*** (5zł)
  4. Dostawa do 6 km -  Hotel Albatros** (5zł)
  5. Dostawa powyżej 5 km - Hotel Best INN*** (10zł)
  6. Dostawa powyżej 6 km -  Hotel Albatros** (10zł)


Informacja w związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego- bezpieczeństwo zamówień i dostaw.

W związku z wprowadzeniem stanu zagrożenia epidemicznego informujemy iż pizzeria BELLA DONNA od dnia 14 marca realizować będzie jedynie zamówienia w dowozie i z odbiorem osobistym. Lokal restauracyjny pozostaje nieczynny dla naszych gości. Drodzy klienci, w związku obecną sytuacją pragniemy poinformować, że dokładamy wszelkich starań, aby dostawy naszych posiłków były realizowane z możliwie najwyższymi standardami higienicznym. Dlatego rekomendujemy, aby starali się Państwo dokonywać płatności bezgotówkowych (płatność przelewem bezpośrednio z naszej strony lub kartą płatniczą u naszego dostawcy), dodatkowo jeżeli życzą sobie Państwo, aby dostarczyć zamówienie w sposób bezkontaktowy prosimy o zamieszczenie takiej informacji uwagach do zamówienia lub poinformowanie osoby przyjmującej zamówienie telefoniczne.

Jak działa bezkontaktowa dostawa zamówienia?

Jeśli wybierzesz metodę płatności online, Twoje zamówienie zostanie dostarczone bez kontaktu fizycznego. Oznacza to, że dostawca umieści torbę przed Twoimi drzwiami. Następnie zadzwoni do Twoich drzwi, odejdzie od nich i poczeka, aż odbierzesz zamówienie.

Co jeśli chcę zapłacić gotówką?

Nie ma problemu przygotuj odliczona kwotę. jednak aby uniknąć fizycznego kontaktu z naszymi dostawcami, zachęcamy do wybrania metody płatności online. Pozwoli to na zwiększenie bezpieczeństwa klientów i dostawców.

Czy moje zamówienie zostanie pozostawione bez nadzoru?

Twoje zamówienie nie będzie w żadnym momencie pozostawione bez nadzoru. Nasz dostawca jest poinstruowany, aby umieścić zamówienie przed Twoimi drzwiami, zadzwonić dzwonkiem do drzwi, a następnie od nich odejść. Dostawca zaczeka, aż odbierzesz zamówienie, aby upewnić się, że bezpiecznie do Ciebie dotrze.

Nie chcę aby moje jedzenie leżało na ziemi

Przestrzegamy surowych zasad higieny, jeśli chodzi o dostawę żywności. Dlatego Twoje jedzenie nie będzie miało bezpośredniego kontaktu z ziemią. Zachęcamy do sprawdzania w aplikacji opcji śledzenia dostawy, aby dokładnie wiedzieć, kiedy jedzenie zostanie dostarczone i aby odebrać je natychmiast po usłyszeniu dzwonka do drzwi. Kurierzy są proszeni o umieszczenie torby dostawczej przed drzwiami, zadzwonienie dzwonkiem do drzwi i odsunięcie się od nich. Kurier będzie czekać, aż odbierzesz zamówienie, aby upewnić się, że bezpiecznie do Ciebie dotrze.

W jakich okolicznościach wstrzymamy dostawy?

Bezpieczeństwo naszych klientów i kurierów jest dla nas najważniejsze. Stale monitorujemy rozwój sytuacji i podejmujemy zalecane środki ostrożności, które odnoszą się do wszystkich obywateli. Postępujemy zgodnie z zaleceniami władz i podejmiemy odpowiednie działania, jeśli wspomniane wytyczne się zmienią.


Przejdź do strony głównej
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach. Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych na wskazany przeze mnie adres e-mail